tirsdag den 10. april 2012

Så løb dog!

Er du VILD hvor har det været en hård dag. Jeg synes virkelig det har været hårdt at komme i gang igen efter påsken. Især det med igen at komme tidligt op.. det er jeg ikke så god til. Men som jeg nævnte tidligere, er det nu tilbage til hverdagen, til den sunde kost og motion. Og jeg havde besluttet mig for, at i dag skulle jeg ud og løbe! Jeg havde mest af alt lyst til at ligge mig under dynen med nogle gode serier, og spise det kæmpe påskeæg, som jeg har fået en min "fyr" ;) .. Men jeg tog mig sammen og kom af sted. Min mor og jeg skal til iForm's kvindeløb den 29. april, hvor vi skal løbe 10 km. Vi løber begge tit, men nu skal der for alvor trænes, så vi kan få en god tid! Jeg bliver nok overhalet af en masse mega tuff løbe-kvinder med kæmpe lægmuskler, men fuck it.. bare jeg gennemfører, ikke? :-D Man får jo en smart t-shirt, når man er med i løbet.. så kan jeg da blære mig lidt med, at jeg har været med ;) Jeg var ikke så god i dag.. har ikke løbet hele påsken, men jeg kom ud, og det var dejligt!


Løb hjælper helt ekstremt meget på din psykiske tilstand. Hvis jeg er sur og i dårligt humør, hjælper det altid med en løbetur.. om man så vil eller ej. Det er bare med at hoppe i skoene og komme af sted. Det kan jeg hvertfald anbefale, for alle med en travl hverdag! Og nu er vejret jo så dejligt, og der er lyst til sent.. så af sted girls! 



Og ja, så løber jeg jo med Endomondo! Det er meget sjovere at løbe, når man bagefter kan se sine data.. 
Og så høj musik i ørene med masser af bas. Så skal det nok blive en god løbetur! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar