tirsdag den 10. april 2012

Så langt nede på jorden, som mine sko...

... ej, det er faktisk ikke helt rigtigt. 
Som person er jeg god til at tilpasse mig det miljø, som jeg er i. Normalt er jeg ekstremt fjollet og flabet, jeg ELSKER at feste - og sætte gang i den, og er altid den der ender oppe og danse på bordene mens jeg skrigende synger med til en sang, jeg ikke kan teksten på. Og tit, kan jeg slet ikke huske det dagen efter.

Jeg er meget ligeglad med, hvad folk tænker om mig - så længe jeg har det sjovt. Jeg tror, at mange kigger skævt til dem, der render rundt og er fjollet, fordi de er lidt misundelige. Men vi har kun det sjov vi selv laver, så det er med at komme ud af krogene og lave noget sjov.

På mit arbejde er jeg dog noget mere seriøs, da arbejdet kræver, at man er en smule mere "professionel". Selvfølgelig er det godt at have sin fjollede side med, men den skal dog begrænses, alt efter hvilke kunder man snakker med :-)

Nå... pointen var egentlig også, at jeg ALDRIG går i høje sko. Jeg er slet ikke stilet typen, at all! De gange jeg har prøvet at klemme mig ned i et par stiletter, ender jeg altid i mine converse sko. Det kan ærge mig lidt, for daaaamn, hvor findes der mange fede stiletter! Men jeg nøjes med mine elskede converse sko, som jeg har i en del farver efterhånden. Det er meget mere mig. Den tøjstil jeg har, matcher overhovedet ikke med et par stiletter. Det er selvfølgelig lidt træls, at gå i en venindeflok på vej til byen, og altid være den laveste.. men til gengæld er jeg den der kan danse vildest :-) Så fuck om drengene synes stiletter er frækt, og piger synes det er fedt.. jeg elsker mine flade sko!


Har fødseldag her den 21. april. Har ønsket mig er par korte bordeaux røde converse, og et par converse american - og åååh, hvor jeg håber på jeg får dem!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar