mandag den 9. april 2012

Gotta love Milk Shake

Som tidligere nævnt, så ELSKER jeg produkter, og går rigtig meget op i hår- og hudpleje! Et af mine absolut yndlings produkter, er Milk Shake serien. En rigtig god serie, som ikke koster kassen! Jeg har sådan set næsten alle produkter fra deres serie. Dem skal jeg nok fortælle en masse om senere!
Jeg har for nyligt købt denne "avancerede" hårkur. Jeg har haft en tidligere, dog ikke helt den samme, så jeg glæder mig til at prøve denne! Min søster nævnte, at der var tilbud på produkterne i en salon nede i Støvring, så vi kørte selvfølgelig straks ned for at tjekke det ud. Og to produkter fra Milk Shake, til 200 kr. - dét er billigt!


Så nu vil jeg prøve denne. Den skal bruges på en speciel måde, som jeg lige skal sætte mig ind i. Så vidt jeg kan forstå, skal den bruges hver 14. dag. Den er meget intensiv. Først, skal håret vaskes. Så skal "integrity boosteren" sprøjtes i håret, og føntørres - stadig mens boosteren er i. Så skal dette sidde lidt i håret. Derefter skal det skylles ud, og væsken fra ampulten skal i håret. Så skal det føntørres, sidde lidt i, og senere skylles ud.


Det er en længere process, og det kræver tid - men jeg glæder mig vildt til at prøve den. Har kun gode erfaringer med Milk Shake, og serien kan stærkt anbefales! :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar