søndag den 20. maj 2012

Slut på mini-ferien...

Har haft en dejlig mini-ferie (på 4 dage), hvor jeg har fået ordnet en masse ting! Jeg har fået nyt værelse (gid det var en lejlighed - men både bil og lejlighed er der ikke råd til) så det har vi fikset. Det tog laaang tid - især at få flyttet hele mit produktskab... der skal gå lang tid før jeg gør det igen!
Så har jeg været ude i byen og få ordnet de sidste karnevals-ting med min veninde. OG, så har mig og min fyr (ja, stadig bare min fyr) været ude og spise på en lækker restaurant.. Derefter tog vi i biografen og så "Diktatoren"... normalt er jeg ikke så meget til komedie film, men den var faktisk rimelig sjov! Og så fik vi også set lidt fodbold, og selvfølgelig boksning med Kessler! Kunne godt bruge et par dage ekstra.. men hvem kunne ikke det :o) Håber I har haft en dejlig weekend!


Hoppede lige hurtigt i et afslappende outfit, da mig og min veninde tog på indkøb til karneval.

Og så klar til spisning og biografen! Beklager det knap så gode billede - havde ingen til at tage billeder for mig :o)
Er ikke så god til at være fin - men synes det her outfit var meget passende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar