søndag den 20. maj 2012

Me and those products...

Corsborg Hemoven Face - fra Matas, 180 kr.  Oil-Free Matifying far ACO. Købt på Apoteket til 65 kr.
Yep, igen igen skulle der købes nogle produkter. Denne gang valgte jeg dog at købe noget til min hud, frem for mit hår. Det er lidt et forsøg... den ene ansigts-creme (den grønne) købte jeg på apoteket. Den skulle fjerne overflødigt fedt fra huden, og efterlade den fin og mat. Er spændt på om jeg kan se forskel, efter jeg har brugt den lidt.
Den anden creme fik jeg i Matas. Jeg har længe synes, at jeg har meget rød næse og røde kinder (tror kun det er mig selv der synes det, men sådan er det jo), så jeg vil prøve denne creme fra Corsborg, som skulle "fjerne" de røde nuancer - eller hvad man nu kalder det - på huden. Den glæder jeg mig også til at prøve, og se om det virker!

1 kommentar: