tirsdag den 8. maj 2012

Et lille eksperiment

Som I kan læse i nedstående indlæg, har jeg været på grøn the udrensnings-kur et par gange efterhånden. Det er fint at få renset ud i de 14 dage, men hvad nu hvis man kunne lave en the, der holdt "udrensningen" i gang? Altså simpelthen gav et lille skub til mave-systemet hver dag? Det har jeg sat mig for at prøve!
I grøn-the udrensningskuren står der godt nok, at man skal drikke brevene, og så holde en pause, før man starter igen. Det har jeg valgt at se lidt bort fra, og vil nu prøve at lave et lille eksperiment!


Jeg købte udreningstheen - 50 kr.

Og en fantastisk urte-the, også fra Matas. Vistnok 75 kr. En stor portion, og så dufter den fantastisk!





Så er min plan at klippe brevene fra udrensningskuren op, og hælde dem ned i den store portion urte-the. På den måde kommer der kun en lille del af udrensningskuren i theen, når man drikker dem, da jeg blander op med så meget urte-the.


Så har jeg planer om at drikke mindst ét glas af det - hver morgen - og måske et glas senere på dagen. Nu må vi se, om jeg kan mærke, om det virker! Og no matter what, så er det en kanon god og sund ting at drikke urte-the. Se blot på pakken, hvor mange fantastiske urter der er i! :o)

Jeg fortæller mere om det, når jeg er kommet igang med "eksperimentet".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar