tirsdag den 8. maj 2012

Udrensnings-the

Theen kan købes i Matas til kun 50 kr.


Kender I denne udrensnings-the? Jeg har kendt til den i et stykke tid nu, og har kørt en kur med den et par gange efterhånden. Hvis du ikke ved hvad det er - ja, så er det en the, som sætter gang i dit system. Kort fortalt, renser den ud. Den indeholder 7 breve, og du skal drikke et brev hver anden dag i 14 dage. Et godt tip er at drikke den om morgenen, så den hurtigt kommer i gang med at arbejde. Det smager ikke specielt godt - synes jeg ikke. Jeg plejer at lave den og lade den trække i et godt stykke tid.. så lang tid, at den bliver kold/lun, og så drikker jeg den som var det vand.


Jeg synes det er en okay kur. Jeg har aldrig rigtig tabt mig af den, men den følelse af, at få renset ud, elsker jeg! Folk reagerer forskelligt på den. Nogle skal pludselig rende på toilettet hele tiden, andre skal ikke. Det er vigtigt at drikke godt med vand i løbet af dagen. Det kan godt give lidt ondt i maven, men det er simpelthen fordi maven arbejder på at få alt skidtet ud.


Nå, men det er ikke det jeg vil med den denne gang! Jeg har en anden idé, som jeg vil vise jer senere! :-) Har i spørgsmål til theen, så spørg endelig! Har gennemlæst masser af debatter og beskrivelser af/om denne the, så ved faktisk det meste om den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar