torsdag den 19. april 2012

Ny hårkur fra Moroccanoil






Åååh, endnu er produkt! Det bliver jeg bare aldrig træt af..
Jeg var heldig i går. Jeg ses med en rigtig sød fyr, hvis fars kone et eller andet har en frisør salon (kunne det blive bedre for en hår- og produktelsker som mig?). Hun har en fantastisk salon - fyyyldt med produkter! Og han er bare rigtig god til at forkæle mig lidt, når han ved hvor meget jeg elsker dem.. produkterne altså!

Så han gav mig denne hårkur i går. Som tidligere vist, har jeg nogle produkter fra Moroccanoil, men ikke denne hårkur. Så den glæder jeg mig vildt til at prøve. Jeg har selv nogle produkter fra mærket, som jeg synes er fantastiske. Derudover har jeg læst en masse om dem på nettet, og så vidt jeg kan læse, synes alle det er et kanon godt produkt. Så den tror jeg mit hår skal forkæles med i aften :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar