søndag den 22. april 2012

Mine FANTASTISKE fødselsdagsgaver!

Jep.. jeg havde fødselsdag i går. 20 år er jeg nu!
Jeg havde en helt fantastisk dag! Og blev fejret med manér. Blev vækket med flag, sang og gaver kl. 08.00. Kl. 10.00 kom familien til en lækker brunch. Igen kl. 18.00 fik jeg nogle tøser på besøg til lækker mad, hvorefter vi kl. 21.00 blev kørt ud til et lokale jeg har "lånt" af en af mine gode venner, hvor jeg havde inviteret en 25 stykker til at komme og feste med mig. Derefter tog vi i byen i Aalborg. Så det var en lang dag, med masser af gæster, gaver, mad.. og selvfølgelig alkohol! :-)

Har en masse billeder at vise jer fra dagen, men vi kan lige starte med de kanon gode gaver jeg fik!!

Det her var simpelthen det vildeste! Som jeg tidligere har nævnt, har jeg de sidste måneder tabt rigtig meget hår. Jeg synes næsten ikke der er mere tilbage nu, det er skrækkeligt! .. selvom jeg vidst nok er den eneste, der kan se det. Min fantastiske "fyr" gav mig der her gavekort, til at få extensions.. det er så vildt! Skal ind i salon' en næste uge og snakke om hvordan og hvorledes, det er ikke helt nemt når jeg har alle de krøller.. men glæder mig vildt til at se, hvad vi kan finde ud af!

Og YES! Så fik jeg de bordeaux, korte converse. De er bestilt hjem fra USA, og er derfor ikke kommer endnu. De skal gerne komme i løbet af næste uge, og jeg glæder mig til at få dem!

Så fik jeg endnu en gave af min fyr.. Denne hair loss treatment. Har aldrig selv haft råd til den, da den er så dyr, men med en far's kone som frisør har han nok fået den til en rimelig pris.. Og den skulle være helt fantastisk, glæder mig vildt til at prøve den!

Så fik jeg af nogle veninder disse dejlige ting fra Monki. Synes den lille top er SÅ fin, og passer perfekt under strik-toppen :-)

Af nogle veninder fik jeg også denne rigtig fede skuldertaske fra TREND. Den er så fin!


Og finally.. en læderjakke! Jeg har ledt og ledt og ledt efter den perfekte læderjakke. Enten har den for meget dingel-dangel på sig, eller så koster den en million. Denne er fra Loftet, mærker er Modström - Special Edition. Den koster 1700 kr., hvilket jeg aldrig nogensinde selv ville have betalt for den! Men er vildt glad for den, synes det er fedt at få mindre, men få noget lidt mere eksklusivt, som man ellers ikke selv køber.
Af nogle veninder fik jeg denne Shampoo fra et af mine yndlingsmærker, Morrocanoil. Glæder mig til at prøve den!

Så fik jeg også nogle produkter! Den fantastiske selvbruner, Sunspa. Den er vildt god, bruger tit lidt hvis jeg skal til fest og ikke lige har haft tid til at gå i sol. Derudover en god håndcreme, og en af mine også yndlingsolier, hår olie fra Macadamia. Love it!

Og.. et par gavekort til Matas! Dem kan man ALTID bruge!

Jeg fik lidt flere småting, nogle toppe, noget sprut, slik, og sådan nogle ting u know :-) Er vildt glad for mine gaver!! Fortæller mere om min dag senere :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar