søndag den 1. april 2012

Mit første indlæg - og min første blog!

Hej alle læsere!


Jeg hedder Line, og er 19 år. (20 her den 21. april).
Jeg har længe godt kunne tænke mig at starte en blog, og nu har jeg endelig taget mig sammen til det! Man gør sig jo mange overvejelser... "Er jeg spændene nok, har jeg noget at byde på, er der nogen der vil følge mig"? ooooog så videre.

Men nu skulle det være! 
Jeg interesserer mig ikke specielt meget for mode og dyrt tøj. Jeg kan godt lide at følge med i, hvad der er in, men jeg kan endnu bedre lide, at skabe sin helt egen, unikke stil! Derfor er det ligemeget for mig, om det hedder H&M, eller om det hedder Gucci.. bare man er tilpas i det man har på!

Derudover har jeg stor interesse for skønhed og hud- og hårpleje. Det er blandt andet derfor, jeg starter en blog. Jeg har ekstrem mange skønhedstips, som jeg brænder inde med, og bare MÅ dele med jer! Jeg er produkt-narkoman. Bare vent til I ser mit skab.. det booner af produkter. Jeg kan ikke få nok! Jeg kan ikke gå forbi en salon uden liiiige at stoppe op og kigge, hvad de har af produkter.

Derudover skal min blog ikke kun handle om nye produkter, nyt tøj, og hvordan jeg går og ser ud. Det skal også handle om bagsiden af medaljen... Jeg synes mange bloggere giver udtryk for, at deres liv af fantastisk, fyld med nyt tøj og gode dage med veninderne. Jeg har også lyst til at dele de dage, hvor man sidder hjemme og er ked af det. Jeg synes det er vigtigt, at piger rundt omkring ikke får indtryk af, at man skal have masser af nyt tøj og masser af veninder og penge for at være noget specielt. 

Jeg har MEGET mere at fortælle om mig selv... Jeg vil ikke skrive en roman nu. Det kommer hen ad vejen!

Jeg ser frem til at dele mine tips og noget fra min hverdag med jer, og håber selvfølgelig på, at ende op med en masser faste læsere!

/xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar