onsdag den 11. april 2012

Et tip mod hårtab..

Sad, but true!
Det er meget normalt, at man i stressede eller "triste" perioder, mister hår. Ens hår reagerer kraftigt på, hvordan man har det psykisk. Jeg har selv haft en stresset periode på det sidste, og mit hår falder af, i totter. Og der er ikke noget mere deprimerende, end at rede børsten gennem sit hår, og se (næsten) alle sine lokker falde af lidt efter lidt. Og jeg er den, der ikke vil finde mig i sådan noget :-) Så det skal der gøres noget ved! Jeg lavede en masse research på nettet, og fandt frem til to produkter til en rimelig pris, som skulle øge ens hårvækst. Jeg bruger dem for at stoppe mit hårtab - om det kan forøge hårvæksten, eller få dit hår til at vokse hurtigere, ja, det er svært at svare på, men er man villig til at ofte lidt penge på at prøve - så kan man gøre det! :-)


Dette produkt fra Cutrin hedder Bio+. Jeg har købt det på nettet - men kan simpelthen ikke huske hvor! Søger man på google, kommer der nogle shops frem, hvor det kan købes. Jeg har købt shampoo' en og serum' en. Vasker hår i shampoo' en, og derefter påføres serum' en i hovedbunden. Derefter skal man massere hovedbunden 1-2 minutter. Hvis jeg blot skyller mit hår, uden at vaske det, bruger jeg stadig serum' en. Den skal ikke skylles ud!



Dette produkt fra Ice Cream er super godt! Du får en æske med 12 små ampulter. Der er et smart, lille "på førings-hylster", så det er nemt at påføre. Bruges hver gang håret har været skyllet. Det kradser lidt i hovedbunden efter brug, men det må være et godt tegn! Jeg har i alt købt 4 pakker, da de var på tilbud på www.bd-store.dk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar