lørdag den 28. april 2012

Stor hår-pleje dag

Har haft en dejlig dag idag, hvor jeg absolut ingenting skal! Så den er bl.a. blevet brugt på ultimativ hårpleje.



Imorges lavede jeg den hjemmelavede hårkur, som jeg tidligere har blogget om. Puttede den i, bandt en pose omkring håret og så et håndklæde. Den havde jeg på i cirka 4 timer.




Så vaskede jeg hår med Lanza Healing Color Care shampoo. En rigtig lækker shampoo og conditioner, som er super god til farvet hår!





Derefter sprøjtede jeg "Integrity Booster" i mit hår (den til højre). 
Denne hårkur har jeg også blogget om tidligere. Den er lidt speciel - først skal boosteren i, føntørres op, sidde i nogle timer, skylles ud, og så skal der en ampul i, sidde lidt, og så skylles ud.


Jeg har stadig boosteren i. Jeg vil lige have den i lidt længere endnu. Derefter skyller jeg det ud, og tager en ampul i. Så skal den føntørres op. Den skal tørres op, da håret så får varme, og dermed åbnes hårstråene, og håret tager bedre imod de nærende ingredienser i kuren.


Til aller sidst, når ampulten fra Milk Shake er skyllet ud, vil jeg tage en af disse Hair Loss Treatment ampulter i. Det er først nu, jeg begynder på disse, da jeg havde nogle andre ampulter som skulle bruges først. Mit hår fælder stadig, så glæder mig til at afprøve denne!

Og så har mit hår vist også fået den pleje, den skal have for idag! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar