mandag den 16. april 2012

Fantasiske produkter fra Aussie



Jeg er helt vild med ALLE produkter fra Aussie - stylingprodukter som plejeprodukter. Jeg synes man får et fantastisk produkt til pengene - som ikke er særlig meget! I Matas er de faktisk næsten altid på tilbud.. Og som jeg kan huske det, kan man få en kur for omkring 100 kr., og en shampoo eller conditioner for omkring 80 kr. Og produkterne er langt bedre, end mange andre jeg har prøvet - og jeg har prøvet mange!


Jeg er især vildt med "Take The Heat" serien.. den er rigtig lækker! Jeg bruger med den, når jeg skal noget en aften, hvor jeg ved at der skal gøres en masse ved mit hår. Så starter jeg med shampoo'en og conditioner'en.. derefter putter jeg Take The Heat serum' en i håndklædetørt hår. Jeg sparer ikke på det, og alligevel bliver mit hår ikke fedtet. 


Jeg har efterhånden prøvet alle deres hårkure, men det fede er, at det tit kommer en ny! Eller en eller anden form for kampagne-kur, hvor de kører med en speciel kur i en periode. Jeg vil stærkt anbefale jer, at prøve disse produkter.. Jeg er sikker på, at I vil elske dem :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar