søndag den 29. april 2012

Et veloverstået kvindeløb!



Som nogle af jer måske ved, blev der afholdt iFORM kvindeløb i Aalborg idag - og som jeg tidligere har fortalt, skulle mig og min mor deltage! Vi løb ruten på 10 km. - den længste rute der var. Og det må jeg sige... det var virkelig nogle stærke løbere på den rute! Det var ikke noget med at lunte eller gå, niks, der var fart over feltet hele vejen, så er du vild jeg blev presset. Men jeg var faktisk lidt stolt af, at jeg kunne følge med nogle af de rigtig dygtige løbe-damer, trods at jeg ikke har løbetrænet så meget på det sidste. Det var vildt sjovt, og er stolt over jeg gennemførte, og var med.. og så slog jeg min personlige rekord! 


Her kan I se mine resultater (jeg glemte at slukke Endomondo da jeg kom i mål):


Ingen kommentarer:

Send en kommentar