lørdag den 7. april 2012

En tur til byen med sis... og lidt fattigere.

Jeg NYDER påskeferien!
I dag har jeg været et smut inde i byen med min mindste søster, Emma.
Hjemme hos os er vi tre tøser - mig, min mellemste søster Anne, og min mindste søster Emma.. og så min mor, selvfølgelig.
Vi skulle egentlig bare ind og kigge lidt, og bytte nogle ting. Jeg har nemlig lige været inde og shoppe, hvor jeg brugte en del penge! Så var egentlig allerede hoppet på spare-vognen. Det endte i stedet med, at vi brugte penge igen.. ups. Jeg er rigtig god til at bruge mine penge hurtigt, ofte i starten af måneden. Det kender I sikkert godt :o) Men det har været en hyggelig dag, og vi har bare tullet rundt og hyggede, og været et smut inde på Café Spiret for at få lidt at spise :o)


Her kan I se lidt billeder fra i dag, og lidt af hvad jeg fik købt..


Spiret er altid en succes - synes jeg! Især deres reje/tun salat - nam :o)
En pung og mobil "taske" fra Monki. Jeg har masser af den slags, men kunne ikke stå for farverne!


Et par støvler fra H&M. Jeg tror de er super fede til et par slidte, trevlede shorts, og brune ben!

Et lækkert tørklæde fra Weekday og et par jeans fra Gina Tricot. Jeg ELSKER slidte jeans, men jeg synes ikke helt de her er slidte nok, så jeg skal selv lige have gang i saks og noget sandpapir :-)

Hvad jeg ved af, er denne her "cowboystil" in :-) Jeg synes den her fest er super fed til at peppe et outfit lidt op.
 
Et par læder-leggnings. Jeg synes de er SÅ cool, og så er de elastiske, hvilet jeg synes er virkelig dejligt!
Så købte jeg en kort, bordeaux rød t-shirt - vil helt sikkert se fed ud til at par højtaljede bukser. Og en kort blondetop fra Monki.

Her lidt accessories fra H&M, og et par øreringe fra Pieces. OG, en lækker strik fra Monki - den er lidt svær at se på billede, men den er så dejlig, og rigtig fed!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar